Oliwia Misztal ambasadorką nowej serii kosmetyków od Yves Rocher
Mimo intensywnego trybu życia, zawsze znajduje czas na świadomą pielęgnację, a jej znakiem rozpoznawczym jest świetlista, zdrowa skóra. Twórczyni internetowa, a do tego młoda mama, Oliwia Misztal, została gwiazdą kampanii kosmetyków Glow Energie od francuskiej marki Yves Rocher.
“Zanim oznaki zmęczenia staną się oznakami starzenia” - takie hasło przyświecało marce Yves Rocher podczas pracy nad nową serią kosmetyków – Glow Energie. Ta botaniczna linia do pielęgnacji twarzy oparta jest na sile pomarańczowej nasturcji – rośliny, która kocha światło – i stabilizowanej witaminie C pochodzenia naturalnego.
W codziennym biegu często trudno nam znaleźć chwilę dla siebie, a brak odpoczynku i stres najszybciej odbijają się na wyglądzie cery. Z myślą o skórze zmęczonej tempem współczesnego życia powstała linia Glow Energie. To seria sześciu kosmetyków stworzonych dla osób, które szukają pielęgnacji działającej skutecznie i opartej na składnikach pochodzenia naturalnego. Ambasadorką tej gamy produktów została Oliwia Misztal, tworząca treści lifestylowe, które można obejrzeć na YouTube, Instagramie i Tiktoku.
Czytaj więcej: Oliwia Misztal ambasadorką nowej serii kosmetyków od Yves Rocher
Kazda wrażliwość zasługuje na troskę
Co piąta Polka w wieku 18-29 lat nigdy nie była u lekarza ginekologa, a 67% młodych kobiet doświadcza negatywnych emocji związanych z tą wizytą. To m.in. dla nich już po raz 7. w ramach inicjatywy Gedeon Richter Polska "W kobiecym interesie" rusza w Polskę mobilny gabinet ginekologiczny. Tym razem odwiedzi mniejsze miasta akademickie, oferując badania dla wszystkich kobiet, bez wyjątku!
Zdrowie kobiet jest dla Gedeon Richter wartością szczególną. Skupiamy się na potrzebach pacjentek związanych z ich zdrowiem, aby być dla nich realnym wsparciem. W naszych badaniach odkrywamy, że obszarów, w których potrzebna jest pomoc, jest bardzo wiele. Dlatego też każdego roku projekt „W kobiecym Interesie” poświęcony jest innemu, konkretnemu zagadnieniu i przyjmuje inny motyw przewodni. Poprzednie edycje skupione były wokół takich problemów społecznych jak np. utrudniony dostęp do ginekologa osób z niepełnosprawnościami oraz pacjentek z małych miejscowości, bariery psychologiczne związane z wizytą u specjalisty, unikanie wizyt ze względu na pandemię czy senioralny wiek, a także tabu w rozmowach o zdrowiu intymnym.
Premium jakość w przystępnej cenie
Wybór pierwszych pieluszek dla malucha to jedno z ważniejszych wyzwań, przed jakimi stają świeżo upieczeni rodzice. W końcu to produkt, który towarzyszy dziecku na co dzień i musi łączyć w sobie wygodę, skuteczność i bezpieczeństwo. Na polskim rynku właśnie pojawiła się nowa marka Rascals, która łączy jakość premium z przystępną ceną, odpowiadając tym samym na potrzeby współczesnych rodziców.
W codziennym rodzicielstwie komfort i spokój to prawdziwy skarb. Wybierając pieluszki, pragniemy, by były nie tylko miękkie i bezpieczne dla delikatnej skóry malucha, ale też skuteczne przez wiele godzin, zarówno w dzień, jak i w nocy. Wysoka chłonność i niezawodna ochrona przed przeciekaniem to dziś podstawowe oczekiwania, które jednak nie zawsze idą w parze z przystępną ceną. Na szczęście pojawiła się marka, która łączy te wszystkie cechy, oferując jakość premium bez nadwyrężania domowego budżetu. To właśnie Rascals pokazuje, że można mieć i wygodę, i bezpieczeństwo, i rozsądną cenę w jednym produkcie.
„Anatomia relacji. O związkach twarzą w twarz”
Jak wyglądają współczesne relacje w Polsce? Czy nadal wierzymy w miłość na całe życie, potrafimy ze sobą rozmawiać i wspierać się w trudnych chwilach? Po sukcesie raportów „Seksualna mapa Polki” i „Zrozumieć męskość”, firma Gedeon Richter Polska postanowiła przyjrzeć się związkom. Tak powstał najnowszy raport „Anatomia relacji. O związkach twarzą w twarz”. To najbardziej kompleksowe spojrzenie na związki Polek i Polaków w 2025 r.
Związki to coś więcej niż wspólne mieszkanie czy status „w relacji”. To codzienność przeplatana czułością, zmęczeniem, rozmowami i milczeniem. Czasem uskrzydlają, innym razem wystawiają na próbę. W świecie, który ciągle pędzi, coraz trudniej o prawdziwe spotkanie – twarzą w twarz. Raport „Anatomia relacji. O związkach twarzą w twarz”, przygotowany na zlecenie Gedeon Richter Polska, zagląda pod powierzchnię – tam, gdzie rodzą się potrzeby, frustracje i tęsknoty. Pokazuje, jak naprawdę kochają dziś Polki i Polacy. Czy się wspieramy? Czy potrafimy rozmawiać o emocjach? Czy jesteśmy razem… czy tylko obok siebie? To zaproszenie do szczerej rozmowy – nie tylko o związkach, ale też o nas samych.
Czytaj więcej: „Anatomia relacji. O związkach twarzą w twarz”
Światowy Dzień Wegetarianizmu
1 października obchodzimy Światowy Dzień Wegetarianizmu, a jesień to świetna okazja, by spróbować nowych nawyków i wzbogacić codzienną dietę o więcej posiłków roślinnych. Trend „plant-based” zyskuje na popularności, szczególnie wśród młodszych pokoleń, które nie tylko dbają o zdrowie, ale też coraz częściej wybierają świadome i bardziej przyjazne dla środowiska rozwiązania. Dowiedz się, jak w prosty sposób wprowadzić więcej roślin na talerz!
Dieta oparta na składnikach roślinnych wiąże się z wieloma korzyściami. To nie tylko większa różnorodność i bogactwo witamin, ale też sposób na wspieranie odporności w sezonie jesiennym. Jednocześnie każdy roślinny posiłek oznacza mniejszy ślad węglowy, a więc i krok w stronę bardziej zrównoważonego stylu życia. Nie chodzi o radykalne zmiany czy eliminację wszystkich produktów odzwierzęcych. Wystarczy wprowadzać drobne modyfikacje np. jeden roślinny posiłek dziennie. Z czasem staną się naturalnym elementem codziennej rutyny.
Skończyłeś urlop lub wakacje? Poznaj wskazówki pozwalające łagodzić związane z tym mikrostresy
Letni relaks, długie spacery po plaży i beztroskie dni za nami — a teraz czas wrócić do codziennych obowiązków. Choć urlop i wakacje dają nam wytchnienie, ich zakończenie często wiąże się z mikrostresami, które mogą skutecznie utrudnić płynne przejście do pracy czy nauki. Jak pokazują badania przeprowadzone przez markę Orbit®, wielu Polaków odczuwa napięcie i spadek nastroju po zakończeniu wakacji. Jak sobie z tym radzić? Psycholog Magdalena Chorzewska podpowiada, jak sprawić, by powrót do codzienności był mniej stresujący i bardziej zrównoważony.
Trudne powroty
Mikrostresy to drobne, stresujące momenty, które występują regularnie. W danej chwili zazwyczaj nie znaczą dla nas wiele, jednak, jeśli nie zostaną rozwiązane – mogą narastać i powodować długoterminowe problemy z dobrym samopoczuciem.
Z badań przeprowadzonych przez markę Orbit® wynika, że dla 31% ankietowanych powrót do pracy, szkoły czy na uczelnię to jeden z najbardziej wymagających momentów w roku. Zakończenie urlopu dla wielu osób może wiązać się z trudnymi emocjami – 37% badanych przyznaje, że odczuwa wtedy stres, 25% mówi o smutku, a 22% doświadcza niepokoju.
Reakcje te wynikają przede wszystkim z konieczności powrotu do codziennych obowiązków. 41% ankietowanych przyznaje, że stresuje ich konieczność nadrobienia zaległości, a 28% odczuwa niepokój na myśl, że podczas ich nieobecności mogło wydarzyć się coś złego.
Wśród osób pracujących w biurze, mikrostresy wywołują m.in. liczba nieodczytanych e-maili (18%), konieczność spotkań ze współpracownikami (20%), oraz, co może zaskakiwać, rozmowy o wrażeniach z urlopu (19%). Dla uczniów i studentów głównym powodem mikrostresów jest konieczność wczesnego wstawania po długim okresie odpoczynku podczas wakacji – obawy te wyraziło aż 45% badanych.
Botaniczna odpowiedź na suche włosy
Latem myślimy głównie o ochronie SPF, jednak wsparcia potrzebują także nasze włosy. Zarówno wysokie temperatury, jak i kąpiele w morzu czy basenie odbijają się wyraźnie na ich kondycji. Nowa linia Nutrition od Yves Rocher, oparta na organicznym oleju z lnianki, została stworzona z myślą o włosach suchych i matowych.
Choć lato kojarzy się z beztroską, dla włosów to często czas osłabienia i utraty naturalnej równowagi. Promieniowanie UV narusza strukturę białkową włosa, uszkadzając wiązania i aminokwasy, z których jest zbudowany. To sprawia, że pasma tracą sprężystość, stają się łamliwe i matowe. Wysoka temperatura przyspiesza parowanie wody z ich wnętrza, co prowadzi do przesuszenia i szorstkości. Do tego dochodzą kąpiele w morzu i basenie, które naruszają naturalną warstwę ochronną włosów, czyniąc je jeszcze bardziej podatnymi na zniszczenia.
Z myślą o suchych, szorstkich i puszących się włosach powstała linia kosmetyków Nutrition od YVES ROCHER, która bazuje na wyjątkowym, roślinnym składniku – organicznym oleju z lnianki, pochodzącym wprost z serca Bretanii. Ma on udowodnione właściwości odżywcze i wysoką zawartość kwasu oleinowego. Bogaty w kwasy tłuszczowe omega-3 i omega-6, pomaga uzupełnić warstwę lipidową włókna włosa i natychmiast przywraca pasmom miękkość, blask i długotrwałe nawilżenie. Przyjemne w użyciu kremowe formuły sprawiają, że codzienna pielęgnacja zmienia się w prawdziwie relaksujący rytuał. Te kosmetyki idealnie wpisują się w potrzeby wymagających włosów!
W linii Nutrition znajdziemy dwa produkty do mycia włosów. Pierwszym z nich jest odżywczy szampon z olejkiem z lnianki (43,90 zł/300 ml). Ma jedwabistą, kremowo-perłową konsystencję, dzięki czemu jego każde użycie to czysta przyjemność. Formuła szamponu nie zawiera siarczanów i silikonów, dzięki czemu delikatnie oczyszcza i odżywia włosy. Po pierwszym użyciu przywraca im utraconą elastyczność i blask. Dla wyjątkowo suchych pasm, w tym także kręconych i falowanych, powstał odżywczy szampon w kremie z olejkiem z lnianki (49,90 zł/250 ml).
Koci Mrraj – Whiskas z wyjątkową odsłoną globalnej kampanii w Polsce
Whiskas, globalny lider na rynku karm od 1958 r., prezentuje kampanię ,,Koci Mrraj”, która jest polską odsłoną globalnego konceptu „Purradise”. Kampania, przygotowana we współpracy z ekspertami z Instytutu Nauki o Zwierzętach Waltham, została zaprojektowana, aby zabrać koty do krainy pełnej szczęścia i zaspokojonych kocich potrzeb. Marka zaprasza 7 sierpnia b.r. do specjalnej strefy Whiskas, przed wejściem do centrum handlowego Westfield Arkadia w Warszawie, gdzie każdy opiekun będzie mógł m.in. porozmawiać z behawiorystką o odpowiedzialnej opiece czy wziąć udział w spersonalizowanym quizie osobowości kota, który pozwala odkryć, jakiego typu osobowość ma ich pupil.
Koci Mrraj – podróż do świata kociego szczęścia
„Koci Mrraj” to szeroko zakrojona kampania, która w 2025 r. zadebiutowała w wielu krajach Europy, w tym w Polsce. W jej ramach marka przenosi koty i ich opiekunów do jednej z wyjątkowych wyobrażonych krain kociego szczęścia. Każda z krain odzwierciedla inny typ osobowości kota i odpowiadający mu produkt Whiskas.
Czytaj więcej: Koci Mrraj – Whiskas z wyjątkową odsłoną globalnej kampanii w Polsce
Letnie koktajle, które sycą
Wysokie temperatury, leniwe popołudnia i szybkie tempo wakacyjnych dni sprawiają, że latem jemy mniej – nie z braku chęci, ale z potrzeby lekkości. Apetyt spada, szczególnie w ciągu dnia, kiedy upał osiąga szczyt a my instynktownie unikamy ciężkich i gorących potraw. Zamiast obiadu czy śniadania coraz częściej szukamy czegoś, co nie tylko ugasi pragnienie, ale również odżywi, doda energii i... nie obciąży żołądka. Idealnym rozwiązaniem okazują się koktajle – szybkie i zaskakująco sycące.
Zblendowane owoce i warzywa, mleka roślinne, jogurty, orzechy, nasiona chia, płatki owsiane czy superfoods – odpowiednio dobrane składniki pozwalają stworzyć koktajle, które potrafią zaspokoić głód i dostarczyć organizmowi niezbędnych składników odżywczych. Jedne działają jak poranny zastrzyk energii, inne jak szybki lunch, a jeszcze inne – jak regeneracyjny posiłek po treningu. Można je dopasować do diety, pory dnia, stylu życia, a nawet… nastroju.
Travelki od marki Fresh&Fruity
Marka Fresh&Fruity ponownie zaskakuje miłośników intensywnych smaków. Do linii Żelki Travelki dołącza nowy wariant - Żelki Travelki Kwaśne smaki Orientu. To wyjątkowa propozycja dla konsumentów, którzy traktują słodycze nie tylko jako przekąskę, ale i smakowitą podróż, odważną, egzotyczną i pełną wrażeń.
Nowe Żelki Travelki Kwaśne smaki Orientu to połączenie egzotycznych smaków Azji i tropikalnych owoców, zamknięte w unikalnych kształtach inspirowanych symboliką wschodu. Wśród nowych owocowych smaków znalazły się: grapefruit, pitaja, kiwi, granat, limonka i marakuja. Każda z żelek to mała smakowa przygoda, która przenosi do dalekich zakątków świata, od tajemniczych uliczek Tajlandii po egzotyczne ogrody Japonii.
Dzięki autorskiej, kwaśnej recepturze produkt trafia w gusta fanów wyrazistych doznań smakowych. Nowy wariant dostępny jest w wyrazistym graficznie, poręcznym opakowaniu 80 g.



Aktualności